sabrinaoonincx.reismee.nl

Het avontuur kan beginnen!

Het vertrek, eindelijk is het dan zover en mag ik gaan beginnen aan mijn avontuur als Au Pair. Na maanden van voorbereiding en wachten is het dan zo ver. Ik sta op het punt om naar de andere kant van de wereld te vliegen.

Nadat ik afscheid genomen heb van familie en vrienden eerder deze week, is het tijd om mijn koffer echt te gaan pakken. Ik had al veel spullen in mijn koffer zitten, maar de dagen voor vertrek controleer je toch nog alles en komen er toch steeds weer dingen bij en andere dingen gaan er weer uit.
Na woensdag dan echt de laatste dingen gehaald te hebben in de stad, nog een keer voor lange tijd de nacho's te hebben gegeten bij het hart. En dan toch echt de laatste knuffels te geven aan vriendinnen.
Slaap ik voor een lange periode de laatste nacht in mijn eigen bed. Verassend genoeg heb ik die nacht heel goed geslapen.

Na nog zeker 10 keer mijn koffer open en dicht gedaan te hebben, ga ik er toch maar vanuit dat ik alles bij heb.
Uiteindelijk paste mijn koffer niet echt dicht. Het was echt een geval van erop gaan zitten, dicht proberen te ritsen en niet meer naar omkijken.

Na afscheid te hebben genomen van opa en oma, rijden we richting schiphol. Nadat we daar nog een hapje gegeten hebben, is het tijd om mijn koffer in te gaan checken. Dit was zo gebeurd, verassend genoeg heb ik nog kilo's over. Die zijn voor de terugweg.
Dan lopen we nog een ronde over schiphol en drinken we nog een drankje. Het is nu toch echt tijd om naar de douane te gaan en afscheid te nemen van papa, mama, Anouk en Chantal. Er zijn wat tranen gevallen. Ineens komt dan het besef dat je ze niet meer elke dag kan zien. Maar aan de andere kant heb ik er ook heel veel zin in om te gaan!

De eerste vlucht van Amsterdam naar Dubai gaat snel, ik zat met twee gezellige Nederlanders, we hebben heel veel gekletst en geprobeerd te slapen, maar dat wilde nog niet echt lukken. Na een vlucht van 6 uur zijn we in Dubai en moet ik mijn overstap gaan maken. Klaarmaken voor een vlucht van 18 uur. Van Dubai naar Brisbane.
Verassend genoeg is deze vlucht voorbij gevlogen. Ik heb best wel wat geslapen waardoor het ook heel snel ging.

In Brisbane aangekomen werd ik opgehaald door mijn hostdad and hostkid. Het was heel gek om aan de linkerkant van de weg te rijden. Nu heb ik al mijn spulletjes uitgepakt en heb ik nog wat vrije tijd voor ik maandag ga beginnen met werken.

Liefs,

Sabrina

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!