sabrinaoonincx.reismee.nl

Reizen, koala's, kangoeroes & surfen

Hoi!

Het is weer tijd voor een nieuwe blog, aangezien ik volgend weekend waarschijnlijk geen tijd heb om er een te schrijven doe ik het nu.

Vorig weekend ben ik met een paar meiden naar de Australia Zoo geweest, de dierentuin van Australië, van Steve Irwin. Het was een gezellige dag. Ik heb koala's en kangoeroes gezien en kunnen aanraken. Het was super leuk om te doen, beide zijn ze super zacht, dat had ik niet verwacht. We hebben een krokodillenshow gezien, wat ook een super mooie show was met verschillende vogels en grapjes die ze uithaalden met de vogels en mensen in de tribunes. Het was een super leuke dag. Die zondag ben ik met mijn hostfamily gaan luchen, wat ook weer super gezellig was. Die middag ben ik nog even de stad ingegaan.

Dit weekend was ook weer een super gezellig weekend. Gisteren met 3 andere meiden naar surfers paradise geweest, waar we natuurlijk hebben gesurft, het is mij twee keer gelukt om op dat bord te blijven staan. Het was super leuk, dus als ik de kans krijg om het nog een keer te doen, daar of ergens anders, wil ik het zeker weer proberen. We hebben de hele dag in surfers paradise gezeten, hebben wat gedronken, gegeten en vooral veel gekletst over vanalles en nog wat. Ook hebben we daar nog een hapje gegeten.

De zomer is hier officieel voorbij en het regenseizoen is begonnen. Dat is dan ook te merken, de zon is gelijk verdwenen, waarschijnlijk heeft die gedacht, doei de zomer is voorbij, dus ik kom niet meer . De regen laat ook goed zien dat het regenseizoen is begonnen. Het heeft hier al best veel geregend, gelukkig vooral in de nacht, maar ook overdag vallen er verschillende druppels. Maar voor we het weten is dat weer voorbij.

Ik heb een reis geboekt, samen met Annabelle ga ik naar Sydney met pasen. Daar heb ik super veel zin in! Ook heb ik mijn reis geboekt voor als ik klaar ben hier. Op mijn laatste dag, komen papa, mama en Anouk aan in Brisbane en ga ik ze alles laten zien waar ik dan de afgelopen 7 maanden heb gezeten en gewoond. Dan blijven we een paar dagen in Brisbane en daarna gaan we samen de oostkust. We eindigen in Cairns. Dan vliegen papa, mama en Anouk terug naar huis. Ik vlieg een dag later naar Bangkok, Thailand. Waar ik dan twee dagen zelf ben. Na die twee dagen start ik een groepsreis en ga ik over land, met bus en trein van Bangkok naar Signapore. Daar doe ik dan twee weken over. Dan blijf ik nog twee weken in Signapore en dan vlieg ik terug naar huis. Ik kom dan op 14 oktober aan op Schiphol. Nu dat bijna allemaal geregeld is, moet ik alleen nog een vakantie verzinnen voor de twee weken die ik hier heb. Er is zoveel te zien en te doen, dat ik maar niet kan beslissen wat ik nu wil. Ik wil de outback zien, ik wil de goldcoast zien, ik wil naar Melbourne, maar ook wil ik graag bali zien. En dat in twee weken is dat niet te doen. Dus daar nog maar eens goed over nadenken.

Met de engelse taal gaat het ook steeds beter, ik denk al in het engels. En gisteren toen we in surfers paradise waren, waren we met vier Nederlandse meiden, maar toch schieten er af en toe engelse woorden tussendoor. En toen ik aan het skypen was met papa en mama wist ik sommige Nederlandse woorden gewoon niet. Dus dan maar in het engels.

Het is mij weer niet gelukt om het kort te houden, volgende keer probeer ik het echt!

Liefs,

Sabrina

Reacties

Reacties

Tante lia

Was weer leuk lezen wat je allemaal gedaan hebt nog veel plezier daar groetjes tante lia

Wilma en Jan Bollen

Leuk om je verslag te lezen Sabrina.
Je bent volgens ons al lekker ingeburgerd als wereldburger. Prachtige plannen maken daarvan deel uit. Lastig om te kiezen. Dus heel veel succes hiermee maar wat het ook wordt, Bali of Melbourne, het zijn plaatsen waarvan wij alleen maar dromen.
Heel veel plezier nog komende maanden.
Wilma en Jan

Trotse Papa

Je hebt er weer een mooi verhaal van gemaakt kijk nu alweer uit naar het volgende verhaal

Mama xxx

Sooo wat gaaf weer allemaal!! Voor mij is wat ik hier lees niet nieuw natuurlijk, want ik volg je op de voet. Beetje koala's kroelen en kangoeroe's lastig vallen op zaterdagmiddag....haha!! We hebben veel en leuk contact!! Ik zeg.......ga zo door en geniet ?

Tante jeanne

Het is weer leuk om je verslag te lezen sabrina. En wat je allemaal onderneemt geweldig. Wat je keuze ook is voor die twee weken daar kom je wel uit . Veel plezier nog . Groetjes ?tante jeanne

Alphons

Wat leuk om weer te lezen.
en wat een mooie vooruitzichten.
succes met keuzes maken...
veel plezier nog en geniet ervan! x

Tante Sophie

Wat een mooie avonturen maak je mee en ook nog veel vooruitzichten,we hebben gisterenavond lekker over je geroddeld en wisten alweer een hoop voordat je schreef, maar je blog blijven we volgen hoor veels te leuk tot de volgende blog gr ome Harrie en ik

Kelly

Jij hebt het prima naar je zin lees ik al wel! Super leuk om te lezen. Zo gaaf wat je allemaal gaat doen daar! Ik kan niet wachten op het volgende verhaal ?

Fleur

Wat heb je al weer veel beleefd! En wat heb je al weer veel reis plannen gemaakt.
Leuk dat je o.a. naar Thailand gaat, als je tips nodig hebt,...;)
Tof wat je allemaal doet en nog gaat doen. Veel succes en natuurlijk veel plezier.

tante Nel

wat leuk om dit weer allemaal te lezen , en fijn dat wij zo mee mogen genieten .ik blijf zeker je blog volgen . heel veel groetjes en geniet ervan xxx

Van opa en oma

Heel leuk om te lezen wat je beleefd, leuk om zo te kunnen lezen wat je mee maakt. Jou reisplannen naderhand zijn zeker leuk maar best lang. Wel leuk om nog met papa, mama en Anouk te reizen. Geniet er daar maar lekker van dikke xxx en veel liefs

Ad en hilda

Ha skippie .Eindelijk gelukt zitten er nu ook op ,wat een leuke blog.... En hoe gaat het van dé week al heimwee naar ons ...wij wel naar jou.
Knuffels van ons ad en hil

Julia

Hoi Sabrina, wat leuk om je blogs te lezen! Volgens mij heb je het super naar je zin daar! En wat gaaf dat je gaat reizen, wie weet komen we elkaar wel tegen in Thailand ? Heel veel plezier In Sydney! Groetjes Julia(je Prinsjeshof collega)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!