sabrinaoonincx.reismee.nl

Verjaardag hostkid, eerste keer stappen & Sydney

Hoi!

Het is alweer eventjes geleden dat ik wat geschreven heb, dus ik zal maar weer eens wat schrijven .

Het weekend na mijn vorige blog, was de verjaardag van mijn hostkid. Er waren familieleden overgevlogen vanuit Nieuw-Zeeland. Wat een lieve leuke mensen waren dat! Haar oma kwam op woensdagavond aan. Een nicht kwam aan op vrijdag ochtend en de broer van mijn hostmum met zijn gezin op zaterdag. Ook dat waren hele lieve mensen. Zij hadden een kindje in dezelfde leeftijd van mijn hostkid. We hebben dat weekend een heel leuk weekend gehad met zijn allen. Ik ben die zaterdag met een paar meiden een wandeling gaan maken door de Glass house mountains. Wat was dat mooi! Een hele leuke en gezellige dag. In de avond met de hele familie gegeten. En voorbereid op de verjaardag de volgende dag. Die zondag was het dan zover, het was haar dag, haar moana party. Het was een hele gezellige dag, met hele leuke lieve mensen. Die maandag ochtend zijn haar oma en een nicht weer terug naar Nieuw-Zeeland gegaan. Wij zijn met iedereen die er nog waren naar Redcliffe lagoon geweest, een super mooi aangelegd meer, waar je uit kon kijken op de oceaan terwijl je in het water lag.

Het weekend daarop ben ik gaan stappen voor de eerste keer hier in Brisbane, die vrijdagavond met een paar nederlanders en Jasmijn. Het was een hele gezellige avond. Die zaterdag middag ben ik samen met Jasmijn gaan lunchen, we dachten eventjes te gaan, maar hebben er uiteindelijk 3 uur gezeten. . Die avond ben ik nog een keer gaan stappen, dit keer met Annebelle, Fleur en Nienke. Een super gezellige avond. Die zondag hebben we een rustig dagje gehad. Ik was bij Annebelle blijven slapen en hebben we zondag een lekker rustige dag gehad. En heb ik mijn boeken opgehaald bij Jasmijn, die ze voor mij mee naar Brisbane heeft kunnen nemen. Thankss! Nu kan ik eindelijk beginnen aan de cursus kinderpsychologie.

Vorig weekend stond natuurlijk Sydney op de planning, wat was het een leuk weekend. We zijn met 6e gegaan. Ik weet dat ik in mijn vorige blog geschreven had dat ik alleen met Annebelle zou gaan, maar ineens waren we met zijn 6e, Fleur en Nienke gingen ook, en na mijn vorige blog kreeg ik een appje van Jasmijn of ze ook bij ons kon aansluiten, tuurlijk! en zonder dat we het wisten van elkaar, zaten we dus met zijn alle in Sydney. Ook was Marit aangesloten, Annebelle kende haar en het was alleen maar heel gezellig!

Ik vloog op vrijdag naar Sydney, mijn hostel was in Bondi Beach, dus lekker dicht aan het strand. Die middag hebben we lekker aan het strand zitten kletsen, die vrijdagavond probeerde we op stap te gaan, maar helaas. Er werd na 10u geen drankje meer geschonken, omdat het goede vrijdag was, dus toen dachten we dan moeten we terug naar het hostel, maar gelukkig kwamen we een restaurant tegen wat 24/7 open was, wat nog wel een drankjes verkocht. Daar hebben we toen lekker op het terras gezeten.

Die zaterdag zijn we naar de blue mountains geweest. Wat super mooi was, we zijn naar de drie gezusters geweest, waar het erg mistig was. Maar we hebben toch wat foto's kunnen maken, daarna zijn we de blue mountains zelf in gelopen en hebben we daar een paar uur rond gelopen. Het was super mooi!

Die zondag heb ik eerst gezwommen in de zee op bondi beach. Daarna hebben we zelf een paasbrunch geregeld en gegeten in de botanic gardens. Wat ook een super mooi park was! En hebben daar ook nog doorheen gewandeld. Die maandag heb ik een stadswandeling gedaan en was het daarna tijd om weer naar de airport te gaan, terug naar huis, Brisbane. Ik had 3 kwartier vertraging omdat er een storm over Sydney kwam, maar gelukkig reden er nog wel gewoon treinen en bussen naar huis. Ik heb er echt van genoten!

Er staan al wat foto's op mijn instagram, maar er zullen er nog meer volgen over deze blog!

Dit was het weer voor deze keer! Tot de volgende keer!

Liefs,

Sabrina

Reacties

Reacties

Tante lia

Je hebt weer mooi geschreven van je avonturen daar Sabrina ik kijk al uit naar je volgende blog xx

tante nel

geweldig dat je het zo goed maakt .en weer leuk om te lezen . dikke knuffel uit gilze xxxxx

Tante jeanne

Hallo schat wat ben je toch lekker aan het genieten daar in Australië. En wat schrijf je toch leuk . Heerlijk om te lezen ??

Mama xxx

Wauw, wat leuk geschreven weer!! Alweer dik 2 maanden, zo geweldig mooi!! En tussen deze geschreven regels ben je ook nog aan het werk en studie. Enjoy girl xxx

Tante jeanne

Ik vind het ook heel knap dat je tussen je werk door ook nog een studie ga doen ??

Tante Hilda

Hey Sabrina wat leuk weer om te lezen. Fijn dat het je goed gaat. Succes met je studie en lekker genieten als je tijd hebt. Toppie! Groetjes

Peter oomen

Wat leuk dat het zo gaat. Geniet ervan. Ik geniet in idd geval van je blogs

Kelly

Wat super leuk om alles te lezen. Jij komt je tijd wel door daar! Xx

Trotse Papa

Super leuk om alles te lezen. ben je er toch een beetje bij xx

ome Alphons

wat heb je er weer een leuk verhaal van gemaakt! fijn dat je allemaal leuke en lieve mensen om je heen hebt. ga zo door en geniet van je vrije tijd. ?

Lisanne

Top Sabrina, erg leuk om jouw verhalen te lezen! Wat een mooie ervaringen beleef je daar, succes met je studie :-)

Dinie Theuns

Hoi Sabrina. Ik heb echt genoten van alle reisverslagen die je al hebt geschreven.
Heel fijn voor je dat het zo goed gaat, en dan helemaal aan de andere kant van de wereld. Top hoor!
Met je vader en moeder en Anouk gaat het ook goed hoor. En het hondje ook haha!
En ook succes met je cursus kinderpsychologie.
Geniet meisje van alle ervaringen die je opdoet en ik wacht met ongeduld op je volgende reisblog.
Lieve groetjes van mij en Kees. Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!